reklama

komora je prázdna, ale mňa trápi, že musím ísť do kina

Zmenil sa zákonník práce, zvýšily sa dane.Takmer nikto si to nevšimol, keď sa tomu dalo zabrániť, ale keď majú zakázať kradnúť filmy a hudbu tak sme schopný roztrieskať všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zvykli sme si čakať, že sa niečo stane a krátiť si chvíľky pozeraním filmov a počúvaním hudby a teraz nám chcú zobrať filmy aj hudbu... dokonca chcú aby sme si ju kupovali. Vrchol drzosti. Ináč to nazvať neviem.

Jeden celé dni (týždne, mesiace, roky) čaká, že raz to bude lepšie a oni mu dokonca zoberú aj tú kratochvíľu, ktorou si musí skrátiť čas, kým to bude lepšie.

Za všetko môžu oni - zlý skorumpovaný politici, úradníci, majitelia nahrávacích spoločností a všetci čo pýtajú za svoju prácu peniaze, nedajbože chcú na tom zarobiť aj v budúcnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja nič, ja len chodím do práce a čakám že to bude lepšie a ono sa to horší. Keď zvyšujú dane, to nevadí, lebo stále mám svoju debničku ktorú si môžem zapnúť a vidím že to bude lepšie. Že sa upravoval zákonník práce a pracujem zadarmo som si tiež nevšimol, veď som pozeral najnovší film z krajiny demokracie. Ale aby som Hollywoodu (svätému lesu) nekrivdil, tak to možno bol bulharský historický veľkofilm o vpádoch turkov do Bulharska, veď treba byť rozhľadený. Ale keď mi chcú zobrať zábavku tak vyrážam do ulíc, maľujem si tvár bojovými farbami a zúrivo vrtím valaškou nad hlavou, veď ide o moje základné právo, právo mať kockatú Monu Lizu na mojom monitore.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To nevadí že komora je prázdna...

Ivan Trnka

Ivan Trnka

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ten, kto prvýkrát použil namiesto oštepu nadávku, stal sa zakladateľom civilizácie.Sigmund Freud Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu